В основі п’ятого покоління Discovery лежить алюмінієвий монокок і це робить його значно легшим за попередника, який мав рамну конструкцію кузова. Крім цього на зменшення маси кузова вплинуло встановлення під капот базової версії позашляховика 4-циліндрового 2,0-літрового турбодизеля сімейства Ingenium. В максимальній конфігурації цей дизельний агрегат розвиває 240 к.с. та 500 Нм крутного моменту. Такі чудові характеристики сприяють жвавому розгону Discovery з 0 до 100 км/год. Відповідно до паспортних даних, прискорення до першої сотні відбувається за 8,5 секунд. Завдяки 8-ступеневій автоматичній коробці перемикання швидкостей, розгін крім потужності відрізняється плавністю та комфортом. Водночас, британський Downsizing призвів до зменшення витрати пального! Відтепер, Land Rover Discovery витрачає лише 7 літрів дизельного пального для подолання 100 км шляху.
Навіть базовий Disco отримав пневматичну підвіску та фірмову систему повного приводу Terrain Response 2 з компонентами від старшого брата Range Rover. Габаритні розміри збільшилися на 14 сантиметрів у довжину. Колісна база підросла на 4 сантиметри. В середині новачка вдосталь місця для пасажирів та багажу. В якості додаткового обладнання пропонується третій ряд сидінь, який складається за допомогою електроприводу. За сидіннями розташований 258-літровий багажний відсік. В п’ятимісному виконані об'єм багажника дорівнює 1130 літрів.
В інтер’єрі нового Land Rover Discovery з’явилися сучасні опції та більш якісні матеріали обробки. В модифікації SE позашляховик оснащений супутниковою навігацією, шкіряним салоном, світлодіодними фарами та датчиками паркування. З шильником HSE додається 10-дюймовий сенсорний екран інформаційно-розважальної системи Meridian, панорамний скляний дах, комфортний вхід без ключа та камери кругового огляду.
Прайс на Land Rover Discovery в Україні починається з 65 тисяч євро, що робить британця одним з найдорожчих позашляховиків преміум сегменту…